take it easy

Okej tänkte det var dax att uppdatera nu, var ju ett tag sen! så nu blir det mycket på en och samma gång om det mesta som hänt sen sist. jag börjar från resan hem till varberg och fram till typ nu..........
Var på massa kalas och åt jätte mycket tårta, fick ont i magen.
Bild: 1; Mor&Willhelm  2; Far&Willhelm  3; Nova  4;Bror  5;Pillimariskt födelsedagbarn  6;Argt födelsedagsbarn  7;Kusin  8;Tårta....
Träffade även, såklart, Sandra.
Bild: 1;Sandra (och jag) på nyket,dricker öl och äter oliver  2;Jag rapar?  3;Jag blev av med min tandställning?  4;Jag vaknar bakis i en två-sits soffa!!..............




Jag åker hem till Stockholm och träffar Hanna dagen för valborg för shopping, men det slutade med att vi drack vin ist och sedan drog hem till en vän till Hanna vid namn Axel. Där fann jag mig på ett loft nerstirrandes på folket.......


sen var det valborg. Då stöter jag ihop med en tjej ute i solna.det visade sig att hon bor granne med mig. vi fann varndra väldigt fort och henne har jag hängt med för det mesta nu. vi brukar ta promenader, käka sushi(säka sushi)......
Sen har jag bara jobbat och gått i skolan. men nu är jag ledig(äntligen) från onsdag till måndag, WOHO!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0