"your smile´s a drug"

Sitter just nu och väntar på Anna och Jimmy. Och de är sena,irriterande. De ringe och väkte mig kl 10.00;
" vi kommer om två timmar".
Jag kliver upp, skit stressad, och börjar städa, välter ut en kruka så det hamnar massa jord på min matta, damsuger, äter frukost, duschar, två timmar har gått men ingen jimmy och anna har dykigt upp, jag ringer frågar var de är och de säger att de är på väg. nu är kl tjugo över ett och de har fortfaranade inte dykigt upp.
Jag har tvätt-tid om tio minuter, sen ska jag till biblan, och sen handla lite mat tror jag.Kvällen ska jag nog tillbringa med anna och jimmy, hemma hos dem, jag hoppas de bjuder på godis eller nått, det hade varit gott.
Tänkte själv gå och köpa godis, men kom på sen att det är väldigt onödigt att köpa godis för  20 kr som jag kommer äta upp på tio minuter när jag kan få typ 2 påsar potatis för samma pris soom dessutom kommer räcka mycket mycket längre.

Sen dök det äntligen upp, med glass, det var uppskattat.
Har nu fått tvättat också. Kanske ska göra ordning i min byrålåda så jag slipper strycka varje klädesplagg jag ska ha på mig pga att de har legat ihopknycklade i byrålådan.
nu ska jag iväg och handla och sen till skanstull och käka trerätters.


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag har hittat hit. :D

2009-03-21 @ 17:28:04
URL: http://aenleh.blogg.se/
Postat av: peter

fan vad alla ska blogga AAAAGH!!!

fortsätt med det.

Jag är naken för ofta. Det blir kallt.

2009-03-23 @ 19:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0