Välkommen till min nya blogg!

 Detta är min blogg, om mig. jag har aldrig skrivit dagbok i hela mitt liv, förutom när jag typ sex är och fick två dagböcker med sånt lås man kan låsa upp med hjälp av ett gem i julklapp, men då skrev jag typ "idag har jag lekt med anna hon är snäll" och sen en bild på oss som jag hade ritat. Denna blogg kommer nog se ut lite likadant.

 

Jag har precis flyttat till stockholm och trivs som fisken i vattnet. Bor i ett litet rum på 18kvm i en studentkorridor. Jag pluggar på komvux, har precis börjat med medieproduktion och det är sjukt kul. läser även svenska c, mindre kul, undrar alltid vad jag gör där, kan ju knapt stava. Jag jobbar också som personlig assistent, det är ett mycket spännande arbete må jag säga.

 

 

 

 

Min byrå.

Min bokhylla, har dock möblerat om nu, mycket mysigare nu. Lyckades skaffa "vardagsrum" och ett "sovrum" på 18kvm, sug på den!


Kommentarer
Postat av: sexy mama

ååååå vad fint du har det lill-slidan ;)

2009-04-07 @ 23:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0