GRATTIS CHANNA!!



Igår hade jag idrott, Ja idrott sånt man har i skolan. jag har inte haft idrott sen 8:an tror jag. men nu har jag det på komvux, det är faktist kul. Vi är ett gäng som precis som jag skolkad idrotten och nu måste läsa upp betyget. Det var jag och två till som höll i lektionen, vi spelade innebandy utan regler. Så idag har jag sjuk träningsverk. På kvällen gick jag på bio med mycket trevligt sällskap, slumdog millionaire. Den var väldigt bra, sevärd! 
Idag fyller channa 20år, GRATTIS!!!Detta innebär att vi två kommer bli alkolister, WOHO! Hon har dock åkt ner till varberg och stannar till söndag. Har insett att jag borde skaffa fler vänner. Det är fredag och jag är helt handfallen, vet inte alls vad jag ska göra av kvällen, känner inte för att hitta på något heller för då får jag göra det själv och det är galet tråkigt,dessutom är jag väldigt pank. Det blir att sitta framför teven. "Grillad" börjar idag på svt, det blir nog en stor kastrull med popcorn och "Grillad".

                                            "Slumdog Millionaire"

                                             Bio sällskap "Bengan"

                                  Mitt "vardagsrum"/myshörna

                                                   Mitt "sovrum"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0