Brand new day.



Onsdag-Torsdag besök av min far.


Fredag. Min systerdotter Nova.(kan inte skryta med at min mobilkamera tar bra bilder)

Speleman på besök.

Förband till Joshua Radin. Kom dock inte ihåg vad hon hette, men sjukt bra var hon!


Ska sammanfatta vecka 13. min hjärna har gått på högvarv hela veckan och undrar när den ska sluta med det. Iallafall så började veckan inte så intressant. Onsdags (våffeldagen för er som missat det)till torsdagen kom min far på besök, det var väldigt mysigt, vi fika men fick inte tag på någon våffla tyvärr, gahh. 
I fredags kom min största syster på besök med världens sötaste dotter Nova. Hon är sjukt söt hela tiden speciellt när hon rynkar på näsan sammtidigt som hon skrattar. I fredagskväll skulle jag och Channa först till debaser men kom försent för att jag skulle få komma in, och enligt de fittiga vakterna var det väldigt viktigt, en och en halv timma försent!? så vi drog till indigo ist, där det aldrig är någon vakt och aldrig någon som fittar sig med legg, men just denna kvällen skulle de göra det, inte välkommen där heller. Så vi drog vidare till Helenes bakfika, som var vårt slutmål för kvällen, där vi träffa Janna (djGlenn), Fredrik (dj?)FilmFredrik) och Bengt-anton(inte dj)bengan). Där blev allt trevlig igen. Sammanfattningsvis så blev kvällen lyckad.
När jag vakande på lördagen mådde jag toppen sen var det som om någon slog mig med en hammare i huvet och jag mådde piss, trotts detta så tog jag mig i kragen och drog in till stan för att träffa min syster. På kvällen gick vi och åt thaimat, gott vare. Gick sedan hem och la mig, ställde om klockan och blev sjukt nervös att jag hade gjort fel och inte skulle komma till jobbet i tid dagen efter. 
Men så kom söndagen och jag kom till jobbet i tid, det blev bad och korvstekning. 
På kvällen gick jag och channa och tittade på Joshua Radin, sjuk sjuk sjuk bra!!!!!!!!!!!!!!!Asså galet galet bra!!! Channa introducerade hans musik för mig för bara några dagarsen, och jag kan ju inte påstå att jag blev jätte tagen av vad jag fick höra. Men nu när jag har sett han live så finner jag inte ord för hur bra han är. världen stanna till för några minuter, eller snare hela konserten igenom. "Winter" är en låt han skrev som kom med i Scrubs. Innan börjar spela den låten berättar han lite om bakrunden till allt, "detta är den första låten jag typ skrev, jag spela upp den för en nära vänn till mig som är med i en tv-serie(zack braff), han tyckte den var så bra att ville fråga producenten till tv-serien om den kunde vara med, han är här idag föresten". hela publiken får spel. och efterkonserten börjar alla såklart leta efter honom, när vi väl får syn på honom ser jag även alla människor runt och kring som är helt ifrånsig, jag blir mest avtänd på allt och tycker dom ska lämna han ifred, channa därimot tar tillfället i akt och går fram och tar autograf på hennes brors skolfoto(där han är utklädd till mimare). Sjukt lyckad kväll iallafall!



Kommentarer
Postat av: Leni

HAHA MEN JÄVLARRR.

Joshua Radins nya skiva är f.ö skitjävla braaa.

Och Winter är min favoritlåt. Och Scrubs är mitt liv, och Zach Braff är .. bäst. Så jag är NÅGOT avis på dig, din jävel!

2009-03-30 @ 23:56:49
Postat av: Janna

Kära Ida, jag har precis postat ett lite halvläskigt stalkerinlägg om dig. Hoppas du inte tycker jag är galen. Jag tycker bara så himla mycket om din blogg, och tänkte att mina bloggläsare verkligen borde få nöjet att läsa dina ord de också.

KRAM

j

2009-03-31 @ 23:08:02
URL: http://tuesdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0