Wine and music...

Okej!
jag är inte bäst på att uppdatera... Det har hänt allt och inget,och  i min skalle blir det noll.
Jag har mest jobbat. De bästa färäldrarna i välden har varit på besök, alltså mina egna. Och eftersom jag jobbar så mycket fick jag inte träffat dem så mycket som jag ville.
Men det var inte detta jag ville skriva om ikväll..
Jag tänkte skriva om lite som snurrar i mitt huvud. Inte allt, det skulle bli för mycket eftersom min skalle oftast går på högvarv.
Men en sak är EU-valet, vad ska jag rösta på!? första gången man får göra sin röst hörd på en liten lapp man läger i en låda, längre behöver man inte skrika halsen av sig, nu får jag lägga min röst i en låda. Kan tyckas vara en piss i havet, men det är ju alla våra så små pissar i havet som bildar det stora havet. jajajajaja...
En annan sak som snunnar är den ständiga frågan; Vad är meningen med livet? när jag har tänk på detta allt för länge brukar jag försöka stoppa mig själv innan jag blir tokig med; "lev livet idag, du kommer nog på svaret imorgon!"

Emelie som jag en gång nämnt lite snabbt, har jag umgåtts med mer och mer, och det är läskigt hur lika vi två är. Vi två har nu bestämt oss för att flytta ihop och letar nu lägenhet förfullt.

min älskade Lovisa har också varit på besök. När hon och jag träffas fortsätter vi där vi senast avslutade, hur längesedan det änvar vi såg så kunde det varit igår vi sågs senast..


Emelie och hennes leende smittas


Min blivande sambo...


Min älskade Lovisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0