Sister

Detta är jag och min syster, sommaren för typ 3 årsedan,tror jag.Karin Anna Bastholm eller Anna Karin Bastholm. Aja hennes tilltals namn är iallafall Anna. Och hon är min syster, är så glad att jag hade sån tur att få henne till syster. Hon är en av det snyggaste/vackraste människorna jag vet, så när folk säger att vi är lika blir jag ju såklart glad. Nu bor vi äntligen i samma stad och det har vi inte gjort på ungefär 7 år, det är jag också glad över. Nu kan vi umgås hur mycket som helst. Tyvärr gör vi inte det, ibland finns det för lite tid. Men jag äskar att umgås med henne. Hon är den sortens människa som jag inte behöver säga så mycket till, hon vet vad jag tänker. Denna helg som är om någon missat;Påsk helgen. den ska jag tillbringa med och hos min syster, och det ska blir galet kul.
Anna-om vi inte kommer på nått kreativt att göra, kan jag klia dig på ryggen.
love you sister!

 

Joshua Radin-Brand new day


Kommentarer
Postat av: therese

vad fint skrivet! Anna är verkligen en fin och underbar syster. Jag tycker det är synd att ni valt att bo i stockholm då är ni för långt från mig. Jag älskar och saknar er massor båda två. Hoppas vi syns snart puss!

2009-04-07 @ 12:30:52
Postat av: Anonym

mowahahah... vad vill ni två ha? såmycket smicker...jag ska ju säga tack! men undrar om ni försöker muta mig? okej nikan få bo hos mig i min nya "lya" på tolftevåning och stanna så länge ni vill hela sommaren, så kan vi bada tillsammans varje morgon som kinga och kerstin och farmor gjorde... det går faktiskt här nu... vi ses snart.

puss!

2009-04-15 @ 11:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0