GLAD PÅSK


Jag lyxar till det med att torka mig i rumpan med påsken.

igår bestämde jag en dejt med staden. vadret var underbart. Vi bestämde först träff med min underbara syster vid mariatorget. Då fick jag en påsk present,parfym, så nu kan jag lukta gott igen:). vi gick och fikade på lagumes. sen kom annas jimmy och han tyckte att vi behövde äta, så då gjorde vi det. en bestämde jag och min dejt oss för att ta en promenad till tattoo-studion diablo på hornsgatan, glömde att det var långfredag så det var stängt. vi fortsatte promenera och eftersom jag inte är så hemma i staden blev det en lååååååång promenad. svettig som jag var bestämde jag mig för att köpa glass.(dålig ide)
Den billligaste glassen jag hittade var en osockradglass, sötad med sötningsmedel. så jag vacklar mellan att köpa en laktosfri dyr glass eller en billig glass med sötningsmedel och massa laktos i. Jag tänkte "hmm. undra vad som händer med min mage om jag köper den billiga glassen, hmm, spännande" så jag tar den billiga glassen. jag uppmanar alla med laktos känsliga magar, gör inte som jag. resten av kvällen låg jag och hade ont i magen. Men det var faktist lite roligt att testa.
Jag hade tänk prova att supa mig full på mjölkdrinkar. den bakfyllan är nog inte att leka med.

Kommentarer
Postat av: elin

slut på papper? :P

2009-04-11 @ 15:34:38
URL: http://nagonstansitoppen.blogg.se/
Postat av: Anna vi känner inte varanndra

bak fyllan på laktosmage är nog en jätte fest isig.. kul liv...

2009-04-15 @ 11:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0