friend like you

 

Imorgon kommer Tor och hälsar på mig, jävligt efterlängtad! Har inte träffat honom sen i julas. vi ska tävla om vem som gör den godaste linssoppan. Jag tror jag jag kommer vinna.men det kan bli lika också, bådas är dock en stark soppa. Om Harald kommer som han sagt kan han få bli den avgörande rösten....spännande

 

 

_______________________________________________________________________________________________

 

 

YouTube - Joshua Radin - Friend like you

Sandra skulle ha ringt mig tidigare i veckan men ringde inte fören nu ikväll äntligen. det visade sig att hon hade varit jätte sjuk och inte orkat tidigare. så hon får denna låten av mig. och hoppas på at hon kryar på sig..............  




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0